|
Het is momenteel Vrijdag 10 September , 2010 11:34
|
Onbeantwoorde berichten bekijken | Actieve onderwerpen bekijken
|
|
Pagina 1 van 1 [ 6 berichten ] |
|
 |
|
 |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Patwo
|
Titel: Aloha Patwo Geplaatst: Dinsdag 05 Januari , 2010 12:18 |
| Newbee |
 |
|
|
Goedendag,
door Jaco en Vincent ook maar eens op dit forum gaan kijken en al flink wat leuke berichten nu al gezien.
Mijn Nick is Patwo en ikzelf heet Patrick,
Vroeger altijd al een helicopter willen hebben en als 8 jarig jochie vaak en veel bij de toen nog grote R/C afdelingen van Bart Smit staan kijken en kwijlen .. maar met 5000 gulden startset was de hobby wat duur met 2 gulden zakgeld per week ... haha ...
Gelukkig dat de prijzen zijn gedaald en de techniek veel beter is geworden :)
Ik vlieg nu zo'n 2-3 jaar een Trex 450se, waar ik de afgelopen jaren niet zo heel veel mee gevlogen heb, ivm de bouw van ons nieuwe huis, heb mijn hele leven al met Auto's gereden , waarvan de laatste 2 jaar ook met 2 Nitro's , Jato en Revo van Traxxas. Eergisteren de maiden flight gedaan van mijn Trex 600 , waarin ook verlichting is gebouwd zodat t geheel nog wat realistischer eruit ziet. Wat een apparaat met dat geluid , vergeleken met een 450 Pro echt bizar ! ...
Mag in mijn werktijd met een Boeing 747-400 de aarde rond vliegen dus al met al is vliegen best een leuke "hobby" :)
Groet Patrick
|
|
|
|
 |
|
flybar-les
|
Titel: Re: Aloha Patwo Geplaatst: Dinsdag 05 Januari , 2010 14:16 |
| RCP-Forum lid |
 |
Geregistreerd: Woensdag 02 September , 2009 11:05 Berichten: 333 Woonplaats: overpelt(BE)
|
welkom !! te gekke hobby én een te gek beroep, kan niet beter !! 
|
|
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1 [ 6 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum Je mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum Je mag je berichten niet wijzigen in dit forum Je mag je berichten niet verwijderen in dit forum Je mag geen bijlagen plaatsen in dit forum
|
|