Dylanpiloot, niet de enige heli in mijn collectie..... heb nog een Lama v3 op de kast staan (al een half jaar bijna ongebruikt... ter vervanging van me 47G)
Maar goed over het hover verhaal.. helemaal correct, dit ding hovert nu wel als een droom... naja bijna dan.
Rond vliegen, waarbij ik dan wel veel met de staart bezig ben, gaat ook zeer goed.
En ja er zit redelijk wat tijd in, maar je word er niet dommer van.
Inmiddels snap ik al heel wat meer van heli's dan toen ik een King2 had gekocht (vorig jaar rond deze tijd)
Dat was voor mij een ramp en had dan ook de deur dicht gedaan voor de heli's op dat moment.
Maja..... dan heb je toch nog iets wat ooit op een FP leek op de kast staan, en ik bedacht me dat ik bijna alles er voor had om hem vliegwaardig te maken, en we gingen indoor vliegen (morgen) dus vond ik niet dat ik zonder heli kon aankomen
Dat was genoeg motivatie om het ding op te bouwen... en nu blijkt het best aardig te vliegen, heb besloten om hem heel te houden morgen
Dus van een loletje gaat het heli vliegen weer serieus opgepakt worden, was al de bedoeling daar niet van.
Maar ik wachte er nog even mee zodat er een goeie kon worden gekocht, en die tijd is toch bijna wel gekomen
Ben er alleen nog niet uit wat voor een.... toch iets van een KDS of een 2e hands Align, want ja dat geld he....
Verder ben ik er wel uit dat dit een heli is voor indoors of om rondjes mee te tuffen in een beperkte ruimte, hard en hoog vliegen zal hij niet leuk vinden.... zelfs nu niet