|
Het is momenteel Vrijdag 10 September , 2010 10:55
|
Onbeantwoorde berichten bekijken | Actieve onderwerpen bekijken
 |
|
 |
|
|
Mr. Tinus
|
Titel: Re: Almost lost the 600N...... Geplaatst: Zondag 07 Februari , 2010 20:39 |
| Donateur |
 |
 |
Geregistreerd: Woensdag 07 Mei , 2008 19:21 Berichten: 1697 Woonplaats: Zwolle
|
Damn arno, das niet zoals het hoort ^--^ mooi dat je hem aan de grond hebt gekregen... Die tik, was dat niet je gloeidraadje die door je motor is getrokken ?
_________________ -------------------------------- T-Rex 500 ESP (1400kv Scorpion, Flybarrrrrrrr) Odin 90 Funjet Ultra 1W30 4S
9ZHP WC2
|
|
|
|
 |
|
theflyingeagle
|
Titel: Re: Almost lost the 600N...... Geplaatst: Zondag 07 Februari , 2010 21:32 |
| Donateur |
 |
 |
Geregistreerd: Woensdag 24 Oktober , 2007 9:27 Berichten: 464 Woonplaats: Ouderkerk aan den ijssel
|
De tik zal waarschijnlijk van het gloeidraadje zijn geweest... Motor uit elkaar schroeven is wel een must, grote kans dat er nog een stukje in zit.. en wie weet wat het allemaal gedaan heeft in de motor. Hoop van harte dat het mee valt maar Blokje checken kan geen kwaad.... Der zal vast wel iemand bij zijn die je zou willen helpen met schroeven Kan je ook gelijk kijken hoever het blok is... misschien krijgt hij al hier en daar speling (wat ook de tik veroorzaakt kan hebben)
_________________ The Flying Eagle | Trex 450 Pro | DX6i Backlight | Swift II
|
|
|
|
 |
|
Darkrider
|
Titel: Re: Almost lost the 600N...... Geplaatst: Zondag 07 Februari , 2010 23:14 |
| RCP-Forum piloot |
 |
|
Mooi gedaan arno... Wat betreft de tik.......zoals je misschien nog weet heb ik ooit een vastloper gehad met de raptor,vlak voordat hij vastliep hoorde ik ook een tik en daarna stopte de motor er ook plots mee. Nadat ik de motor uit elkaar had geschroefd bemerkte ik dat een stukje piston in de carburateur was geschoten en daardoor de hele zuiger/krukas blokkeerde. Misschien dat het bij jou ook mogelijk kan zijn dat er nu in de piston een gaatje zit. Dat getik zou het stukje piston kunnen zijn en vervolgens via de uitlaat verdwenen zijn. Misschien eens je compressie meten? maar ja..ik ben maar een leek succes met troubleshooten 
|
|
|
|
 |
|
Z900
|
Titel: Re: Almost lost the 600N...... Geplaatst: Zondag 07 Februari , 2010 23:48 |
| Tha-Z |
 |
 |
Geregistreerd: Maandag 17 September , 2007 19:35 Berichten: 4364 Woonplaats: Close to Daddy Dice ^!^
|
Voila...uitelkaar met 't ding (motor dan he) check check check...... piston/cilinder/zuigerveer/krukas/lagers/etc.... gelijk een mooie leerschool ^^ echt leuk werk Hoewel ik vermoed dat er niet veel schade is toegebracht.....maar de zuigerveer is maar zo kaduuk. SUC6 man ! Congrats met je goede (gedwongen) AUTO ! 

Trex700N-LE @ GP750 | Trex550 @ DS760 | Trex250 @ L2100T | Rave3D-4S @ DS760 | Fliton Extra330 | FunJet 2W20@4S | SwiffieII |FF10@35Mhz&2Ghz | ALC8500 | UM30+ | TP1010
|
|
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum Je mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum Je mag je berichten niet wijzigen in dit forum Je mag je berichten niet verwijderen in dit forum Je mag geen bijlagen plaatsen in dit forum
|
|