Zo, vanochtend op pad met de nieuwe setup.
1 woord....WOW !!!!
Veeeeeel power, servo's zijn echt snel. Heb geen expo op de sticks, dus even aftasten in het begin, want de cyclic response is echt fenomenaal
Vanochtend dus maar gewoon een beetje rondgetufd. Totdat je de neus iets naar voren zet en dan gaat hij er als een speer vandoor. Banking turns ligt ie bijna op zijn kant, zo snel reageren die servos !!
Alleen de gyro heeft wat moeite. De headspeed is een stuk hoger, dus de gain zal ook weer even moeten worden gefinetuned. Hij staat strak bij een punchout, maar wiebelt iets in een hover.
De LIPO"s zijn er wat minder blij mee. van een 25A regelaar naar het grovere werk met een motor die toch gauw een 40-45A trekt (en de 55A regelaar) vinden mijn LIPO's het al gauw mooi geweest.
Dat los je trouwens snel op door een LIPO met zichzelf te verbinden.....vond het vreemd dat er geen piepjes uit mijn ESC kwamen....nou er kwam wel rook uit de aansluitingen van de LIPO !!!.
Plus en min op elkaar gezet, met een mooie bolle en gloeiendhete LIPO tot gevolg. Denk dat deze zijn beste tijd wel heeft gehad !!!
Gelukkig was het mijn flightpower die toch zijn beste tijd al wel had gehad....tijd voor een nieuwe !!
Alleen nog even wat programmeren in de ESC. Nulpunt staat ineens niet goed, dus LIPO erop en de motor wil iets optoeren. Ook de softstart staat er niet goed op. Hij wil als een gek optoeren.
Al met al ben ik happy en klaar voor het nieuwe seizoen