|
Het is momenteel Dinsdag 07 September , 2010 5:49
|
Onbeantwoorde berichten bekijken | Actieve onderwerpen bekijken
 |
|
 |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Z900
|
Titel: Re: Align T-rex 700 Limited Edition Geplaatst: Maandag 08 Februari , 2010 19:32 |
| Tha-Z |
 |
 |
Geregistreerd: Maandag 17 September , 2007 19:35 Berichten: 4358 Woonplaats: Close to Daddy Dice ^!^
|
En wat Bart ik en ondervonden hebben is dat je rustig de schroefjes van het frame al kunt locken....alles is zo nauwe passing, zit geen beweging meer in ! (Handig of nie  ) Magneetjes: opelkaar laten klikken....dan die 2 zijdes (of de keerzijdes) naar boven laten steken in de clutchbell..

Trex700N-LE @ GP750 | Trex550 @ DS760 | Trex250 @ L2100T | Rave3D-4S @ DS760 | Fliton Extra330 | FunJet 2W20@4S | SwiffieII |FF10@35Mhz&2Ghz | ALC8500 | UM30+ | TP1010
|
|
|
|
 |
|
Super John
|
Titel: Re: Align T-rex 700 Limited Edition Geplaatst: Vrijdag 12 Februari , 2010 12:48 |
| Donateur |
 |
 |
Geregistreerd: Maandag 08 Juni , 2009 19:29 Berichten: 270 Woonplaats: Omg. Utrecht
|
Idd, mee too.... Ik ben het met Bart eens, veel mensen (zoals ik ) reageren niet maar volgen wel draadjes. Verder kijk ik topics terug, vooral met foto's, om informatie te krijgen. Dus kijk niet naar de reactie's maar kijk eens een hoe vaak je topic bekeken is, dit topis al meer dan 225 keer dus belangstelling genoeg! 
_________________ Aangepaste Trex 600 /Futaba F8FG -->www.dutchf3c.nl <----
|
|
|
|
 |
|
flybar-les
|
Titel: Re: Align T-rex 700 Limited Edition Geplaatst: Vrijdag 12 Februari , 2010 13:13 |
| RCP-Forum lid |
 |
Geregistreerd: Woensdag 02 September , 2009 11:05 Berichten: 332 Woonplaats: overpelt(BE)
|
idd hier nog een mee-lezer bij deze maak ik dan ook gebruik om even te zeggen dat zo'n 700 een geweldige machine is, prachtig hoe zoiets 'lomp' zo stabiel en vlot 3D kan vliegen !! 
|
|
|
|
 |
|
xp7amrkr
|
Titel: Re: Align T-rex 700 Limited Edition Geplaatst: Vrijdag 12 Februari , 2010 13:46 |
| Donateur |
 |
 |
Geregistreerd: Woensdag 30 December , 2009 22:23 Berichten: 392 Woonplaats: Zoetermeer
|
|
Ik heb onderhand wat vragen gekregen over bepaalde dingen, misschien dat jullie mij kunnen helpen!
1. De flybar paddels moesten op de flybar gedraaid worden, de afstand tussen de flybarcage en de paddel moest ongeveer 203mm zijn. Ik heb ze beide erop geschroefd tot ze 'stroef' vast zaten, goed in lijn waren en beide op 200mm vanaf de flybarcage zaten. Vervolgens heb ik aan de voorkant beide stelschroeven vast gezet, maar een van de twee paddels is nu al weer 'los'. Moet ik die stelschroef steviger aandraaien, of doe ik iets verkeerd. (lijm ofzo??) 2. De uitlaat zit met een tussenstuk op de motor. Het tussen stuk zit met een aantal rubbers aan de uitlaat vast, maar dit tussenstuk is zonder enige pakking op de motor geplaatst. Hoort dit? 3. Ik heb bij de plaatselijke modelbouwzaak nieuwe benzine slang gekocht, ik las dat het bijgeleverde wat weinig was en ik vermoed dat ik daardoor te weinig zou hebben omdat ik zowel een membraanpomp bij de carburateur heb zitten, als een 'pomp' bij me carter. Deze slang is iets dikker en heeft een iets kleinere doorlaat, hij past wel gewoon over de nippels heen. Zou dit uitmaken? 4. Bij de rotorbladen zaten van die 'holografische' stickers, wat moet ik daarmee? 5. De motor moet ingelopen worden, maar met welke brandstof (hoeveel %), welk toerental (stationair??) en hoelang? 6. De kap gaat met de rubbers erg stroef over die aluminium pennen heen, dit heeft ervoor gezorgd dat de verf op de kap op een plek al gescheurd is, omdat hij er in een keer vanaf schoot toen ik er aan trok. Kan ik deze iets groter boren, het rubber, aangezien ze ook nog eens met een clip vast zitten? 7. Op de voltage regulator zit een krokodillenklem voor op de gloeiplug, zit dit wel goed genoeg vast of kan ik hier beter een speciale 'stekker' voor kopen? 8. In de beschrijving staat dat de voltage regulator onderop de plastic electronica tray gemonteerd moet worden, heeft dit te maken met koeling of iets dergelijks, of kan ik hem ook zonder problemen ergens anders plaatsen?
Ik denk dat dat het wel zo'n beetje was, alvast bedankt!
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum Je mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum Je mag je berichten niet wijzigen in dit forum Je mag je berichten niet verwijderen in dit forum Je mag geen bijlagen plaatsen in dit forum
|
|