Ik ben bezig een Trex 500ESP in te bouwen in een Airwolf te bouwen. Ik heb nu middels een schakelaar de retract van de wielen zo ingesteld dat deze in en uit kunnen klappen. Dit gebeurt echter met de normale snelheid van de servo. Ik zou nu graag een delay inbouwen zodat de retracts langzaam in en langzaam uitgaan.
Volgens de manual van de FF-10 is een delay alleen in te stellen voor de volgende functies : aile, elevator, rudder, throttle en pitch.
Bestaat er wellicht iets als een externe module zodat de servo met een delay wordt aangestuurd.
Indien iemand iets weet ben ik benieuwd wat een eventuele oplossing kan zijn.
-Marco-
_________________ T-rex 250 Super Combo NYPD Police Fuselage T-rex 450 Pro Super Combo T-rex 500 ESP + DS760 T-rex 500 ESP + DS760 Airwolf Romp T-rex 600 ESP + DS760 T-rex 700e (opbouwen) Extreme Flight Edge 540T Multiplex Funjet (even in de koelkast) Futaba T10CHP
danny_b
Titel: Re: Delay instellen voor schakel-kanaal Futaba FF10
Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum Je mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum Je mag je berichten niet wijzigen in dit forum Je mag je berichten niet verwijderen in dit forum Je mag geen bijlagen plaatsen in dit forum